Pfd forex review


Forex trading Forex Trading (FX) daje dostęp do największego i najbardziej płynnego rynku na świecie. Marginalne produkty wymiany walutowej są podzbiorem obrotu dewizowego, które pozwala na transakcje FX na zasadzie dźwigni finansowej. Zamiast kupować całą wartość nominalną kontraktu walutowego, płacisz tylko niewielki margines wartości nominalnej waluty handlowej i korzystasz z wahań waluty. Zawsze jest długa (kupiona) i krótka (sprzedana) strona handlu forex, co oznacza, że ​​spekulujesz na perspektywie jednego z umacniania waluty i jednego z walut słabnących. PFD zapewnia 24-godzinny dostęp do wielu źródeł informacji, płynności i cen wymienionych niżej produktów i usług dla klientów globalnych. Gdzie rynek 24-godzinny jest niedostępny, może to spowodować szerzenie spreadów EOD. Podobnie, po stwierdzeniu szerokiego kursu rynkowego 10 marginesu. Czas transakcji na rynku Forex od niedzieli 17:10 ESTEDT do 16:50 ESTEDT w piątek, z wyjątkiem dni wolnych od pracy. Chcesz wiedzieć, że definicja FX PFD dostarcza także produktów finansowych o charakterze towarowym, które nie są wyczerpujące, niemożliwe do zrealizowania i wyceny produktów różnią się od produktów wymiany i towarów CFD. Produkty finansowe takie jak produkty walutowe mają codzienną korektę finansową (swapy), ale nie mają miesięcznej różnicy cen spowodowanej wygaśnięciem kontraktu z poprzedniego miesiąca. PFD NZ Review Pacific Financial Derivatives Limited (PFD-NZ) założona w 1991 roku może mieć siedzibę w Auckland, Nowa Zelandia, ale jej usługi Forex mają zdecydowanie globalny zasięg. Firma jest upoważniona przez Financial Markets Authority w Nowej Zelandii i jest członkiem Dubai Gold Commodities Exchange. Jest także członkiem programu rozwiązywania sporów o finansowanie w Nowej Zelandii, usługą osób trzecich, która pomaga rozwiązać rozwiązania pomiędzy firmami a ich klientami. FD oferuje usługi maklerskie i platformy transakcyjne dla handlu detalicznymi walutami spotowymi, punktowymi, olejami, towarami, CFD, indeksami i transakcjami kontraktów CFD dla kontraktów futures CFD dla małych, średnich i dużych inwestorów oraz uczestników rynku na całym świecie. Nie istnieją prawdziwe konta w PFD. Dwie możliwości to dwie różne platformy transakcyjne, PFDPro (MT4) i PFDTrader (MT4). Oba te konta oferują transakcje w FX, CFD i Futures. Analiza handlowa i analiza techniczna są dostępne w obu. Minimalna kwota depozytu na konto PFDPro wynosi 1000, a dźwignia wynosi 1: 100, a na koncie PFDTrader nie ma minimum, a dźwignia wynosi 1: 300 dla kont o kapitale własnym do 5000, 1: 100, jeżeli jest to powyżej 5000. Platforma transakcyjna OptionsXO Podczas gdy istnieje bez prowizji pobieranej z rachunku PFDTrader, prowizja w wysokości 1 na sidestandard size jest pobierana na wszystkie depozyty PFDPro. Jeśli chodzi o spread, PFD szczyci się oferowaniem najbardziej konkurencyjnych w branży. Byłem rozczarowany podczas przeprowadzania tego przeglądu, aby zobaczyć, że nie było oferty demo. Jest to cecha, którą prawie wszyscy inni brokerzy oferują i są doskonałym sposobem na początkujących przedsiębiorców, aby uzyskać doświadczenie, których potrzebują po pierwszym uruchomieniu na rynku Forex. PFD oferuje MT4 MultiTerminal, które jest przeznaczone do zarządzania wieloma kontami handlu walutami jednocześnie i jest odpowiednie dla menedżerów kont i podmiotów gospodarczych obsługujących wiele kont równoczesnych. Działa z papierami wartościowymi na rynku Forex, CFD, metali spotowych, akcji i kontraktów terminowych i oferuje rozwiązanie typu Single-Click, Single-Platform, Multiple Accounts oraz wiele rodzajów zamówień, np. Market, Stop i Limit. Wszystkie niepowtarzalne typy zleceń są akceptowane, w tym trailing stop, close by i close all. Traderzy mogą otrzymywać notowania i nowości w trybie online. Menedżer wielu kont (MAM) przeznaczony jest dla menedżerów ds. Zarządzania pieniędzmi. Jest zintegrowanym narzędziem do szybkiego wykonywania zleceń blokowych na koncie głównym i do zautomatyzowania alokacji handlu na wiele kont klientów. MAM rozszerza funkcjonalność platformy MT4, umożliwiając menedżerowi pieniędzy efektywne zarządzanie wieloma kontami. MAM wspiera ekspertów (EA). PFD połączył siły z wiodącym serwisem porównawczym spreads, FX Intelligence, w celu porównania spreadów między PFD i innymi dużymi brokerami. Wyświetlane są ceny i spready dla wszystkich głównych walut. Handlowcy mogą korzystać z analizatora, aby pozyskać najlepsze uregulowane brokerów dla walut i godzin rynkowych, które prowadzą. W trakcie naszego przeglądu Pacific Financial byłem zadowolony, że większość informacji na temat pośrednictwa znajduje się na stronie internetowej. W rzeczywistości witryna jest przejrzysta, intuicyjna i nadaje się do nowych użytkowników, którzy chcą się nauczyć o firmie bez rozpraszania się przez nieistotne lub niepotrzebne funkcje. Brakowało mi jednak zwykłego materiału edukacyjnego prawie zawsze oferowanego przez inne pośrednictwo. Nie było nic na temat samouczek wideo, seminariów internetowych, a nawet raportów i analiz. Jest to bardzo trudne dla przedsiębiorców na wszystkich poziomach handlu i jest nieco zaskakujące biorąc pod uwagę zaciętą konkurencję, która panuje na arenie maklerskiej Forex. Depozyty Wstrzymanie płatności Finansowanie rachunków w PFD może odbywać się przy użyciu kart kredytowych CreditDebit, przewodów bankowych i wielu programów płatności internetowych, takich jak Money Bookers (Skrill). Wypłaty dokonywane są poprzez wypełnienie formularza wypłaty online, który można wykorzystać do banków i innych metod finansowania. Ten sam formularz można przesłać w formie fizycznej. Obsługa klienta PFD zapewnia stałe wsparcie 24-godzinne od 10:00 poniedziałek w Nowej Zelandii (godz. 11:00 w niedzielę w Londynie, godz. 18:00 w niedzielę w Nowym Jorku) do godziny 10:00 czasu soboty w Nowej Zelandii (11:00 PM wtorek Czas w Londynie, godz. 18:00 w piątek w Nowym Jorku) Obsługa klienta może być również dostępna za pośrednictwem poczty e-mail, czatu lub Skype. Należy jednak zauważyć, że firma musi najpierw zaakceptować zaproszenie Skype, co może oznaczać, że uzyskasz niezwłoczną pomoc podczas pierwszego kontaktu z firmą. Podsumowanie Istnieje tylko kilka pośredników Forex i CFD, a PFD jest jednym z najlepszych. Istnieje jednak wiele sposobów na poprawę, jeśli chce być konkurencyjna i stać się liderem w tej dziedzinie. PFD powinien rozpocząć oferowanie premii lub promocji w celu przyciągnięcia większej liczby klientów. Zdefiniowane konta oddzielone od platformy, materiałów edukacyjnych i konta demonstracyjnego znacznie ułatwiłyby wyobrażenie tego brokera. Oświadczenie o ryzyku: DailyForex nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z uzależnienia od informacji zawartych w niniejszej witrynie internetowej, w tym wiadomości rynkowych, analizy, sygnałów handlowych oraz recenzji brokerów Forex. Dane zawarte w tej witrynie internetowej niekoniecznie są w czasie rzeczywistym i nie są dokładne, a analizy są opiniami autora i nie stanowią zaleceń firmy DailyForex ani jej pracowników. Handel walutami na marżach pociąga za sobą wysokie ryzyko i nie nadaje się dla wszystkich inwestorów. Ponieważ straty produktu dźwigniowe mogą przekraczać początkowy depozyty, a kapitał jest zagrożony. Przed podjęciem decyzji o handlu Forex lub jakimkolwiek innym instrumencie finansowym należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Pracujemy ciężko, aby zaoferować cenne informacje na temat wszystkich pośredników, które sprawdzamy. Aby zapewnić Państwu bezpłatną usługę, otrzymujemy opłaty reklamowe od pośredników, w tym niektóre z wymienionych w rankingach i na tej stronie. Chociaż staramy się, aby wszystkie nasze dane były aktualne, zachęcamy do bezpośredniej weryfikacji naszych danych z brokerem. Oświadczenie o ryzyku: DailyForex nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z uzależnienia od informacji zawartych w niniejszej witrynie internetowej, w tym wiadomości rynkowych, analizy, sygnałów handlowych oraz recenzji brokerów Forex. Dane zawarte w tej witrynie internetowej niekoniecznie są w czasie rzeczywistym i nie są dokładne, a analizy są opiniami autora i nie stanowią zaleceń firmy DailyForex ani jej pracowników. Handel walutami na marżach pociąga za sobą wysokie ryzyko i nie nadaje się dla wszystkich inwestorów. Ponieważ straty produktu dźwigniowe mogą przekraczać początkowy depozyty, a kapitał jest zagrożony. Przed podjęciem decyzji o handlu Forex lub jakimkolwiek innym instrumencie finansowym należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Pracujemy ciężko, aby zaoferować cenne informacje na temat wszystkich pośredników, które sprawdzamy. Aby zapewnić Państwu bezpłatną usługę, otrzymujemy opłaty reklamowe od pośredników, w tym niektóre z wymienionych w rankingach i na tej stronie. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze dane były aktualne, zachęcamy do zweryfikowania naszych informacji bezpośrednio z brokerem. FD-NZ (Pacific Financial Derivatives Limited) Sprawdź stronę Zacząłem od PFD IB MAM i obiecywałem, że firma przyniesie ponad 2 miliony dolarów netto klientów, ale moja kondycja polegała na przetestowaniu wody, zanim wrócę do środka. przyniósł mojego pierwszego klienta i poprosiłam ją o wrzucenie 1 000 dolara i przyszedłem do PFD z powodu tylko jedno i jedno. niski spread, a także do przetestowania i porównania z innymi brokerami. po rozpoczęciu handlu zauważyłem, że spread nie jest rzeczywiście niski dla pary EURUSD wynosi około 2,3. I messaged zgodności Paul i on twierdził, że ponieważ moje konto jest MAM i muszą płacić mi rabat rozprzestrzeniania się jest wysoki. więc doszedłem do porozumienia z nim i powiedziałem dobrze, nie szukam rabatu, ale za dobry stopień wykonania i niski spread, teraz jego najlepszym rozwiązaniem było to, że PFD anulować mój kontrakt i nie płacić mi rabat i dać mi niższe rozprzestrzenianie się. powiedziałem TAK do porozumienia. wróciłem do handlu ponownie i nie zdawałem sobie sprawy z faktu, że ten broker ma dużą lukę na rynku poślizgniętym i słabe pozycje napełniania. kosztowało mnie prawie całe tysiąc dolarów. w tym czasie inny klient był w trakcie deponowania i 4 inni po drodze. Zatrzymałem wszystkie transakcje i powiedziałem, że powinienem przetestować ten broker dalej w tych sprawach. po tygodniu od mojej zgody anulowanie zauważyłem, że rozprzestrzenianie się powrotu jest bardzo wysokie proszę zobaczyć załącznik i Paul odpowiada nie tylko normalne i regularne wymówki dla animatora rynku zajmującego się biurkiem brokera. na przykład jest to najlepsza stawka, jaką otrzymaliśmy od naszego dostawcy płynności, spread jest wyższy w porze nocnej, poślizg powoduje wyższe rozprzestrzenianie się dzięki podsumowaniu, a lista jest kontynuowana. wszystkie EXCUSES. jeśli to przypadek Paul Paul, dlaczego dałeś mi mały zasięg. nie wykracza poza to, gdzie on tak bardzo nisko etyczny i niegrzeczny, kiedy uznał problem, ale jeszcze nie zaproponował mi rabatu. po niezliczonych e-mailech i pogawędzeniu z ich pomocy online informując go dude nadal cierpię z dużym rozprzestrzenianiem bez tego problemu jest rozwiązany. byłem dość tego i chciałem zamieścić recenzję na FPA przeciwko tej oszukańczej działalności na koncie, ponieważ jestem okradziony w zasadzie czysty, jasny i skłamany, widzę to wysłane przez inną osobę z Kanady. Właściwie to mam teraz porozumienie o wolumenie z nimi, gdy przeniosłem niektóre duże systemy. Mogę wprowadzić innych w tych warunkach, jeśli ktoś jest zainteresowany. Otrzymujesz bazę roboczą minus 0.3 pipsy, dzięki czemu możesz rozłożyć na USDJPY i EURUSD około 0.2 pips bez prowizji. Spadkuje czasami do ujemnych 0.1 pipsów z okazji spędziłem lata polowań i są to najlepsze warunki, z którymi negocjowałem się gdziekolwiek. Zauważ, że jest to prawda (nie ma zniżki), więc zdejmij 0,3 pipsa z dystrybucji demo, aby ocenić, co otrzymasz na żywo. Otrzymasz natychmiastowy kredyt na swoje konto po każdym handlu. Jest to korzystna sytuacja, w której są absolutnie najlepsze warunki i pomaga mi kontynuować dobre relacje z brokerem, aby utrzymać te warunki, gdy moje systemy mają spokojny miesiąc. Nie uwierzyłem w moje oczy. ta koszula kłamała mi i napędzała mnie wysokim rozprzestrzenianiu się tylko dlatego, że tak postanowił. W tym czasie i niestety przechodził mój drugi depozyt klienta i zauważyłem, że kwota, którą przekazał, nie jest tą samą kwotą, co do jego konta. Teraz zwyczaj mordercy ma zawsze wskazywać palec po tym, jak popełnia przestępstwo, twierdzą, że jest to mój bank klientów. Po dokładnym zbadaniu, dlaczego kwota wykazana na koncie handlowym PFD klienta była mniejsza niż kwota, którą przelewa z powodu osoby trzeciej, której używają. Prowadzą niewłaściwe prowizje. Więc dla tych, którzy chcą przekazać pieniądze pamiętaj. Niemniej jednak po tym, jak pieniądze przyszły przez nas, staraliśmy się trochę wymieniać, więc możemy zrównoważyć to z powrotem z warkoczą notatką HIGH SPREAD i nie byłem płacony rabatem. Teraz prowadzimy transakcje z dwoma kontami o wyższej kapitalizacji niż inne, ale handlujemy wolumenem 0,01. Po kilku zajęciach inna aktywność SCAMa zauważyłem dobrze, chyba że to we krwi. Transakcje są wykonywane tylko na jednym koncie, a nie na obu, mimo że konto MAM i transakcje powinny być wykonywane na wszystkich połączonych kontach. Kiedy skonfrontował się z ich żałosną odpowiedzią. Zauważamy, że chociaż AC 65- jest jednym z kont związanych z MAM, to ma wyjątkowo nieproporcjonalne niższe fundusze bez kapitału w porównaniu do jednego z pozostałych AC 65 ​​powiązanych z MAM. W przypadku handlu stosunkowo małymi rozmiarami handlu i gdy powiązane konta mają stosunkowo wysokie i nieproporcjonalnie wolne fundusze, możliwe jest, że z powodu zaokrągleń, całe małe branże mogą przepływać do zysku z wyższym nieproporcjonalnie wolnym funduszem. Na przykład. ac1 ma 100 ac2 ma 10000, to odsetek transakcji z małego obrotu dla ac1 może być znikomy lub zerowy. Paul słyszysz jak bardzo żałosne i głupie. Przejdźmy dalej. Poza tym, co robią, otwieram mój MT4 i widzę, że rynek łączy się z moimi oczekującymi zamówieniami, wszystkie zainteresowały wszystkie zyski handlowe, a wszystkie nagłe zawody są anulowane. Co się do cholery stało. Coarse broker, który jest mniej zainteresowany, że zarabiać pieniądze z oczywistych powodów jest STP, ale animator rynku i jego zamiar, że stracić pieniądze, aby zysku. Logika. Tak mi się wydaje. Pojechałem online zacząłem rozmawiać z ich pomocy online i po sprawdzeniu, powiedział, że to zamówienie zostało wygasłe. Powiedziałem dobrze, że oczekujące zlecenia są umieszczane bez żadnego wygaśnięcia. Po umieszczeniu oczekującego zamówienia na dole masz pole, które można sprawdzić, czy chcesz, aby Twoje zamówienia wygasły w określonej dacie. Wszystkie moje oczekujące zlecenia zostały umieszczone bez wygaśnięcia. Więc wysłałem e-maila do ich wsparcia i twierdzili, że te zawody zostały anulowane przez mnie. Powiedziałem, że to nie jest prawda, że ​​nie interesuje mnie interwencja w moje własne zlecenia, bo to przede mną wyznaczał robotów tam w tym celu. Odpowiedzią i szybkim działaniem było blokowanie mnie z logowania się na moje konto MAM. Ich warunkiem odblokowania konta było. tutaj wyślę to za Ciebie Proszę dać nam pewność, że w przypadku anulowania zamówień z IP 85.61.140.60 w przyszłości również będziesz sam odpowiedzialny, aby rozważyć odblokowanie adresu IP. To prawda, że ​​chcą mnie przejąć odpowiedzialność za to, czego nie popełniłem. Chciał, żebym dał mu zielone światło do kontynuowania transakcji anulujących, uznając, że to właśnie ja anuluję oczekujące zlecenia. Paul z przestrzegania stara się manipulować mnie na odpowiedzialność za działania zostały zrobione przez jego firmę. also na pokrycie jego osła z Forex stopień wojska, w przypadku, gdy jest stanowisko, więc może powiedzieć hey wygląd przyznał, że to on. mam na myśli. jaki rodzaj niskiego pośrednika etycznego jest ty. blokujesz mój adres IP i używasz mnie przeciwko mnie, ponieważ twierdziłem, że anulowałeś dla mnie transakcje. a ty chcesz, żebym powiedziała tak, zrobiłem swoją zbrodnię i pod tym warunkiem tylko odblokujesz moje IP i pozwól mi handlować, dzięki czemu możesz mieć zielone światło, aby kontynuować swoją brudną robotę. nie, a ty jesteś nawet niegrzeczny i bezwstydny, że masz jelita, żeby się ze mną skonfrontować. Odpowiedź Paula F Louisa przesłana 16 września 2018 r.: Zgodnie z dokumentami PFDs, niniejszy przegląd został umieszczony przez firmę Samuel Usunięty przez FPA i jego lokalizacja jest usuwana przez FPA, a nie w Hiszpanii. Na 1232018 Samuel zbliżył się do PFD, aby pomóc mu otworzyć transakcję AC. PFD ma przyjazny dla użytkownika rejestr online, który jest używany od 2017 r., Z którego korzysta 99 naszych klientów indywidualnych. Samuel miał problemy z rejestracją internetową, a zatem złożył zgłoszenie w trybie papierowym. Ponieważ osoby, które nie przeprowadziły rezygnacji z rezydentów FPA, nie mogły zostać zweryfikowane elektronicznie, PFD zażądał spełnienia wymagań dotyczących standardów w celu dostarczenia notarialnie kopii dowodu tożsamości. Samuel opierał się i był nieszczęśliwy, ale w końcu współpracował. Po zapewnieniu mu ciągłego wsparcia przez 41 dni, mógł zostać zweryfikowany i uruchomiony na 2242018. Następnie Samuel został wykształcony, jak działa związek z IB, a następnie został zatwierdzony jako IB. Samuel później dowiedział się od PFD, jak funkcjonuje Multi Account Manager i jego funkcje. W dniach 20-05-2018 PFD napisał do niego Dając nam wrażenie, że monitorowałeś nasze rozprzestrzeniania, a może również demo, które sprzedałem na naszej platformie, zanim stało się IB. Zaczęli się handlować i rabujemy cię z rabatem bazowym. Zaoferowano Ci jednak zrezygnować z rabatu i nakazaliśmy nam przenieść swoje konto na konto PFDTrader (bezpośrednie), które ma stosunkowo mniejsze rozpowszechnienie, które zrobiliśmy. Jeśli szukasz ponownie rabatu, gdy nie ma otwartej pozycji, radzimy poinformować nas, abyśmy mogli przenieść swoje konto do grupy PFDTrader (pośrednio ac), która w sposób naturalny będzie szersza w porównaniu do PFDTrader (Direct ac). Cieszymy się, że wybieramy się w tym względzie, które odpowiednio nam radzi. PFD jest licencjonowanym brokerem w biznesie od 1999 roku, a my mamy bardzo przejrzysty proces i system w odróżnieniu od tego, co usiłujesz twierdzić. PFD nie ma kontroli nad ruchem rynkowym, ale jesteśmy pewni, że oferujemy konkurencyjne spready dla głównych symboli. Moja prosta rada dla Ciebie, ponieważ nie masz innego klienta, proszę pozwolić nam zamknąć program MAM Master ac 40035, a zamiast tego możesz uprzejmie rozważać handel za pomocą programu ac 65683 i możesz mieć lepsze wyniki wykonywania. PFDs rozprzestrzeniają się w PFDTrader i PFDPro są dostępne w czasie rzeczywistym na stronie PFDs pfd-nzspread. Potencjalni klienci PFDTrader widzą takie same różnice w koncie demo programu PFDTrader, przetestuj handel i zaspokajają jakość wykonania, która jest identyczna w demo i na żywo kontach. Samuel otworzył konto PFDTrader. PFD umożliwia rabat bazowy 0,50 pipsów RT na IB na PFDTrader iw związku z tym obciąża około 0,20 pipsów RT na spreadach od klientów pochodzących z IB. Samuel porównał bezpośrednie spready PFDTrader z rozproszonym klientem pośrednim PFDTrader i zażądał, aby wraz z przyszłymi klientami pozwolił klientom na bezpośredni kontakt z klientami PFDTrader i dlatego nie chciał, aby IB dokonał rabatu. PFD zgodził się, a jego ac został przeniesiony do klientów PFDTrader rozprzestrzenia się klientów. Widget porównawczy rozprzestrzeniania pokazuje, że rozprzestrzenianie PFDs jest jednym z najsilniejszych w branży. PFD jest brokerem NDD od 2017 roku, a PFD w swoich praktykach nie ucieka się do nieetycznych praktyk. PFD jest brokerem STP związanym z około kilkunastu dostawców płynności oferujących funkcjonowanie na rynku, zmienne spready, pozwalające na wszelkiego rodzaju strategie handlowe, handel systemowy i handel wysokonakładowy itp. Serwery PFD znajdują się w NY, a PFD robi wszystko, aby utrzymać problemy związane z latencją minimalne minimum, aby uniknąć poślizgnięcia, ale PFD, ponieważ oferuje oryginalne rozproszenia w PFDPro, możliwe jest w szybko rozwijającym się rynku, a poślizg może być szerszy. PFD napisał do niego w dniu 15-05-2018 PFD dokonał przeglądu transakcji. PFD nadal oferuje jeden z najcięższych spreadów iz tego powodu, kiedy rynek się porusza, nie można wykluczyć możliwości poślizgu. Jeśli poszerzymy rozpiętości, może uda nam się umieścić poślizg nawet na szybko rozwijającym się rynku. Nasi klienci są zadowoleni z najcięższych spreadów. Broker do brokera jest wysyłany na żądanie pfd-nzdownloadsExternalTransferForm. pdf, który wypełnia i wyśle ​​do nas wcześnie, jeśli wymagane jest konto do przelewu. PFD oferuje rabat bazowy dla IB, a PFD nie ogranicza podziału IB ze swoim klientem, który generuje obroty handlowe, co jest korzystne dla brokera typu STP, takiego jak PFD. PFD posiada wiele bezpośrednich rachunków bankowych w banku Nowej Zelandii i ANZ National Bank Ltd. PFD nie pobiera żadnych opłat z tytułu finansowania lub wycofania przez klientów i oferuje nie obciąża banku. W przypadku klientów utrzymujących bazę GBP ac, bank klienta przekazał środki w NZ, które musiały zostać przeliczone na walutę GBP, a zatem klient ponosił straty wymiany, których uniknięto bank klienta, a nie PFD lub bank. W dniach 19-05-2018 PFD napisał do klienta. Mieliśmy te same trudności z innymi płatnościami z Santander UK PLC w przeszłości, banku. Zbadaliśmy i zrozumieliśmy, że firma Santander UK PLC nie ma bezpośredniego porozumienia w sprawie transferu drutu w PLN, a co robią to przekierowanie przewodów przez dostawców zewnętrznych. W dniu 25-05-2018 PFD napisał do klientów Funduszy otrzymanych w NZ i przeliczonych na GBP i wpłaconych na Twoje konto. Mogą Państwo wziąć udział w banku, w którym zostały przekazane fundusze w NZ, a różnica jest spowodowana stratami kursowymi, tzn. Przez dostawcę usług płatniczych banków, a po drugie z NZ do GBP przez PFD, aby przelać na walutę podstawową GBP . Konto menedżera pieniężnego (MAM) obsługuje dystrybucję handlową w oparciu o równowagę, kapitał własny lub wolny margines, ale jeśli margines niesprawiedliwości jest niewielką wartością, która jest niższa od minimalnego marginesu wymaganego dla 0,01 lot, transakcja dystrybucji przez MAM jest niemożliwa, co jest faktem i jest podstawowy. MAM zajmował się ilością 0,01 partii, która jest najniższą partią handlową, która nie została podzielona, ​​ale poleciała do jednego z kont niewolniczych, który miał wystarczający margines, a nie do innego niewolnika ac, który nie miał wystarczającego marginesu. Tak zaprojektowany jest MAM. W dniach 27-5-2018 Samuel twierdził, że wszystkie zlecenia oczekujące na jego koncie zostały anulowane po stronie PFD. Zbadaliśmy jego zarzut i stwierdziliśmy, że zlecenia zostały zerwane z adresu IP 85.61.140.60, jakiś gospodarz w Hiszpanii. Ponieważ firma PFD nie miała powodu, aby anulować zamówienia klientów, ze względów bezpieczeństwa zresetowaliśmy hasło Samuels, a także zablokowaliśmy adres IP 85.61.140.60, który anulował zlecenia. Mamy zapis na jego przyjęcie W odpowiedzi, że teraz nie mogę zalogować się na moje konto MAM. Odblokuj wszystkie adresy IP i pozwól mi na własną rękę. Nie interweniuj ani nie anuluj żadnych transakcji ustawionych przez roboty. Mam wiele miejsc do zalogowania się na konto, ponieważ nie tylko ja. PFD nie zgadza się na komentarze Samuela, które były obraźliwe od pierwszego dnia. Sprawdzanie moderacji Uwaga: Nie wiemy, skąd pochodzi ten klient z firmą PFD-NZ, ale przegląd został przesłany przez głównego dostawcę usług internetowych w Hiszpanii. Innym zaliczek forex, zaczynają się 8 minut późnym w poniedziałek rano z ogromnymi spreadami. zamrozić platformę. więc nie możesz przestać handlu. jak osoba wymieniona poniżej. nie ECN here absolute scumbags Odpowiedź Paul F Louis złożył 16 września 2018 r .: PFD jest brokerem STPECN związanym z około kilkunastu kontrahentów ds. płynności. PFD prowadzi działalność od 1999 roku i jest licencjonowanym pośrednikiem od 2005 roku. Doświadczenie PFD polega na tym, że potrzeba czasu 3 do 4 minut, aby płynność stabilizowała się, gdy rynek zostanie otwarty w poniedziałek rano. Różnica czasowa, którą odnoszę się, to czas wymagany do aktywacji wszystkich połączeń z płynnością, a ceny stają się na tyle stabilne, aby mogły być oferowane do obrotu. Jeśli klienci mogą prowadzić handel przed ustabilizowaniem cen, klienci są narażeni na stopę zleceń w niestabilnych cenach. Polityka PFD jest więc dopuszczona do obrotu po upływie 5 minut od otwarcia rynku w poniedziałek, w tym czasie połączenia dostawców płynności są stabilne, a ceny są autentyczne. PFD-NZ VO HOANG PHI PHUNG HO CHI MINH CITY, Viet Nam Moje konto: 64768 Ceny nie są prawidłowo dopasowane do ceny rynkowej. W 23 godziny 59 minut 56 sekund. Złożyłem zlecenie kupna w cenie 0.82348 (ID transakcji: 2630238) W tej chwili rzeczywistą cenę rynkową bez tej ceny. Więc zapytałem, dlaczego moje zamówienie dopasowane do ceny, kiedy byłem w cenie rynkowej nie istnieje Firma oszustwa Trzymaj się z dala od niego. Odpowiedź Paula F Louisa złożona 15 września 2018: Od: Paul F Louis (Zgodność z menedżerem AMLCFT) mailto: paulfrancispfd-nz Wysłane: czwartek, 11 września 2017 r. 3:06 pm Do: Usunięto przez FPA Cc: zabezpieczona przed spamem poczta elektroniczna Przedmiot: Skargi - Konto: 64768 Hi Vo Hoang Phi Phung Sprawdziliśmy Twoje konto. Proszę sprawdzić zamknięty zegarek na rynku co najmniej wyodrębniony z dwóch innych pośredników w celu udowodnienia ruchu na rynku, który wystąpił w czasie, w którym dokonano transakcji zlecenia 2630238. Jednak nasz broker wykonawczy zgodził się cofnąć handel, który przyleciał z PFD do pośrednika wykonującego z uwzględnieniem faktu, że ruch na rynku pani był dokładnie pod koniec dnia handlowego. W ten sposób anulowaliśmy handel jako szczególny przypadek. Proszę pamiętać, że takie żądania nigdy nie są łatwo obsługiwane przez naszych brokerów. Nie należy zatem traktować tego jako precedensu w żadnych przyszłych przypadkach. W przyszłości będziemy prosić o współpracę w zakresie przestrzegania zasad branżowych. Dzięki Paul F Louis Oto moje doświadczenia z tym brokerem. Zajmowałem się 13 latami. Próbowałem co najmniej 70 kont na żywo. Większość pośredników jest straszna, inni uczciwi, ale ich koszty handlowe są po prostu zbyt wysokie. PFD są uczciwe, przejrzyste i uczciwe przy niektórych najniższych spreadach bez prowizji. Spadek robi się wokół wiadomości, ale w ogóle jest mniej niż wszystkich innych detalicznych i wielu prime brokerów. Rozprzestrzenianie się powraca również bardzo szybko po wydaniu wiadomości, zwykle w ciągu kilku sekund, w którym tyle maklerów trzyma się przez kilka minut. Właściwie to mam teraz porozumienie o wolumenie z nimi, gdy przeniosłem niektóre duże systemy. Mogę wprowadzić innych w tych warunkach, jeśli ktoś jest zainteresowany. Otrzymujesz bazę roboczą minus 0.3 pipsy, dzięki czemu możesz rozłożyć na USDJPY i EURUSD około 0.2 pips bez prowizji. Spadkuje czasami do ujemnych 0.1 pipsów z okazji spędziłem lata polowań i są to najlepsze warunki, z którymi negocjowałem się gdziekolwiek. Zauważ, że to prawda (nie ma zniżki), więc zabierz 0,3 pipsa z dystansu demonstracyjnego, aby ocenić, co otrzymasz na żywo. Otrzymasz natychmiastowy kredyt na swoje konto po każdym handlu. Jest to korzystna sytuacja, w której są absolutnie najlepsze warunki i pomaga mi kontynuować dobre relacje z brokerem, aby utrzymać te warunki, gdy moje systemy mają spokojny miesiąc. Użyj tego linku, aby otworzyć konto na żywo, aby uzyskać te warunki. kiwi. pfd-nzsignuplogonID64857 Powinieneś wiedzieć, że wszystkie style handlowe są dozwolone, ale w tych warunkach zastrzega sobie prawo do nie pomniejszania obrotu. Rozumiem, że dopóki pozwolisz im zrównoważyć ryzyko, są szczęśliwi. W rzeczywistości 80 moich transakcji zamknęło się w przeciągu min i na 2 pipsach, ponieważ mam przerwę nawet w moim systemie. Jednak są zadowoleni z tego i nie liczą tego jako skalpowanie. Jeśli masz solidny system, który potrzebuje najniższych warunków handlowych, mogą być dla Ciebie idealne. Wellington, Nowa Zelandia Byłem z PFD przez około 6 miesięcy. Zdecydowałem się wycofać saldo mojego konta (poniżej 1000 roku życia), ponieważ rezygnuję z handlu forex i szczerze mówiąc zasmuję się tym. Złożyłem wniosek w weekend, a pieniądze zostały przelane w pełni na moje konto bankowe NZ w poniedziałek. Jeśli jesteś przedsiębiorcą z siedzibą w Nowej Zelandii, to jest tylko firma forex ONLY NZ. Wiem, że odwiedziłem ich budynek w Auckland. FX Empire - firma, pracownicy, spółki zależne i stowarzyszone, nie ponoszą odpowiedzialności, ani nie ponoszą odpowiedzialności solidarnie za straty lub uszkodzenia wynikające z poleganie na informacjach podanych na tej stronie. Dane zawarte w tej witrynie internetowej nie muszą być dostarczane w czasie rzeczywistym ani niekoniecznie są dokładne. FX Empire może otrzymać odszkodowanie od firm oferowanych w sieci. Wszystkie ceny są dostarczane przez animatorów rynku, a nie przez wymianę. Ponieważ takie ceny mogą nie być dokładne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej. FX Empire nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty handlowe poniesione przez użytkownika jako wynik łączności przy użyciu jakichkolwiek danych w FX Empire. Przejdź do Fxempire

Comments

Popular posts from this blog

Japońskie świeczniki przędzalnicze

Wskaźnik ad forex

Binarne opcje transakcja krytyka